Cărțile sunt la modă!

Se zice că o  minte e bună, dar două e și mai bună. So, dacă aveți nevoie de sfaturi sau ajutor, nu ezitați să apelați la unul. Deobicei, întreb părerea sau sfaturile de la prietenii care știu că vor înțelege, dar în același timp îmi vor spune sincer dacă e bine sau mai puțin bine  ceea ce fac. Părerea din exterior, uneori e mult mai pământeană decât cea din interiorul cerebelului fiecăruia dintre noi.

Vreau să v-o prezint pe Sanda, 11653404_916823745041476_315550416_n colega, prietena dar și martorul zvâcnirilor mele spontane de creație,( și credeți-mă asta se întâmplă în momentele cele mai [ne]potrivite) căreia îi place să citească și să meșterească tot felul de chestii, mai pe scurt o iubitoare a hand made-ului și frumosului. În colecția ei(până când mică, așa zice ea) 13113343_1075509849172864_326172065_o găsești câteva cărți interesante, pentru orice situație. Lectură pentru dimineață, amiază, somn, universitate și călătorie, desigur. Iar pentru că nu își dorește să își păteze ultima cartea procurată care va pleca într-o aventură europeană, a decis să o îmbrace, după ultimul trend din modă, cu o pungă de hârtie de la cumpărături, marca STRADIVARIUS.

14616744571931461674401112

 

Evident, eu ca și o prietenă adevărată ce sunt am ajutat-o (pentru că ea mi-a cerut ), iar în timpul muncii noastre mi-a venit o idee. Văzând cartea pe hârtie, am observat că am putea folosi și torțile de la pungă. Am acoperit cartea frumos, atent și am tăiat și acele 2 torți, iar rezultatul a fost o minunăție de poșetă: modernă, originală, practică! 1461674579801

O combinație utilă, frumoasă, care nu necesită multă străduință decât:

  • pungă de hârtie, hârtie cartonată;
  • Foarfecă;
  • Scoci, bandă adezivă;
  • Riglă;
  • Creion;
  • Imaginație!

Un final  e unul de-a dreptul fantastic! Ai chef de o plimbare până în parc și doar să citești? Nu ai nevoie de o geantă specială pentru asta. I-ați cu tine cartea la plimbare. Va reduce din spațiu, greutate, arată bine, nu doar ea, dar și TU!

IMAG1390

Suntem uimite și mândre amândouă de rezultat și munca depusă. Iar sfatul zilei este :

Orice obiect poate fi reciclat și reutilzat, doar dacă te joci cu mintea. IMAG1392

 

Leave a Reply

