De la cățel la o masă magică

Așa se întâmplă în zilele în care nu am ore sau treabă prin oraș, uit că deja e seară, iar eu aproape că nu mâncasem. Dintr-o dată îmi aduc aminte de bucatele perfecte și delicioase ale mamei. Dar nu e timpul pentru suferințe și miorlăieli. Îmi pot dobândi și singură hrana, rooowar!

No bine. Să vedem cu ce aș putea începe… Ca să par profesioniostă, îmi pun șortul, prind părul într-o codiță, găsesc o muzică motivațională și energică, deschid firgiderul și  „surpriză!” găsesc o ceapă, niște usturoi și puțin sos de tomate. “E imposibil !?!” îmi spune creierul și stomacul care sunt flămânde de câteva minute sau ore sau zile, deja am pierdut noțiunea timpului. Primul gând care îmi trece prin cap este “Ar fi mai ușor să comand o pizza” apoi partea logică a creierului îmi aruncă replica dură “Tu mai ai bani, domnișoară?”….. Mama mia! Are dreptate….panică, lene, amețeală toate bolile posibile și imposibile mă cuprind, apoi o lumină misterioasă vine din spre raftul din bucătărie…”Pastele! Pastele sunt răspunsul! Paste cu sos de tomate!!!”

holy pasta
holy pasta

Pun apa la fiert, curăț puțină ceapă, poate și un pic mai multă, o prăjesc puțin în ulei până ia culoarea caramelului. Amestecând-o cu o amabilitate de master-chef, adaug 1,2,3,4,5 căței de usturoi (să nu mă ajungă vampirii), oricum nu mă voi săruta cu nimeni (sper). Adaug sosul de tomate și spre uimirea mea chiar arată destul de comestibil. Pentru a completa această combinație devastatoare aduc în joc busuiocul, sarea și piperul. Las nițel la foc mic opera de artă și pun pastele la fiert. Mă pierd pe ritmurile muzicii, dar nu scap din vedere mâncarea. Iau pastele din apă, le adaug în sosul magic pregătit cu pathos, le amestec până fiecare pastă prinde culoarea roșie. Le arunc pe toate în cea mai mare farfurie pe care am putut-o găsi. Oricum nu sunt multe (jumate de KILL). Ah, cât pe ce să uit de micul meu păcat: “Vinul roșu ajută la circulția sanguină”, așa îmi zice tata. Ce bine că mai am ceai din ăla roșu, de fructe de pădure. Îmi fac repede unul.

Totul arată chiar foarte delicios, în mai puțin de 40minute. Bravo! și îmi dau un high-five.

Morala povestei: Nu renunța din prima, soluții sunt, trebuie doar puțină creativitate și răbdare, mai ales când mori de foame ( Han Solo moare la final).

P.S. muzică pentru inspirație!

2 thoughts on “De la cățel la o masă magică

Leave a Reply

