Despre vreme

Acuma chiar să fim serioși cine ar vrea să iasă afară pe vremea asta?

Seamănă cu ninsoare,are culoarea ninsorii, dar asta nu e decât o masca. Zăpada se transformă în ploaie. De parcă ar fi o luptă dintre între 2 fenomene ale naturii. Numai atinge pământul și se face noroi. Meh! Numai ne zăpăcește iarna, nu vine decât peste 2luni iar atunci când crezi că te vei bucura de ea,se topește.

Unde-i dreptatea?! a-ți spune voi. Eu știu unde-i.

Uneori avem nevoie de acea vreme care ne trage la somn, sau în care preferi să te tăvălești în pat cu o carte sau cu un film,să dormi până te doare capul și să nu știi pe ce lume ești, să împletești mult dorita si uitata beretă, să pictezi ceva, mai pe scurt-în sfarsit a venit timpul pentru propriul suflețel.  Îți faci o ciocolată caldă, un ceai,o cafea fierbinte, si când te arunci pe tărâmurile calde din păturica cumpărată de mami și stai. Stai cât ai tu cheful. Îți faci o sărbătoare a leneviei. Pui telefonul pe silent și navighezi în spațiul poftelor.

În spațiu nu am călătorit pe când ningea, dar cu o bomboană de copil am fost la plimbare. Nu am simțit un gram de frig. Și, spre uimirea mea, am întâlnit destui localnici care curățau curtea de zăpadă sau încălzeau mașinile pentru a merge undeva și fiecare dintre ei m-a salutat (sper ca nu din cauza ca eram cu bebe). Ce am observat este că pe oameni nu-i sperie vremea rea,iar o vorbă bună chiar îți face ziua mai frumoasă. Căci,drept spune taică-meu “limba oase n-are”. Însă peste ceva timp,din cauza lapoviței,ninsorii,ploii, vremii ude am fost nevoită să mă retrag în casă.

Deci dragilor,  dacă nu aveți chef de vorbă,ar fi mai bine sa leneviți în pătucurile voastre.Pentru că motive, argumente, dar mai ales dovezi aveți suficiente pentru a sta la călduț.

Așa că, lăsați-vă duși de lene.

One thought on “Despre vreme

  1. Dar este o vreme perfectă, de stat în pat și uitat la seriale,ori somn .Dar dacă chiar vrei poți să ieși afară, ca să vezi ce nașpa este, și să intri înapoi pentru a face activitățile menționate anterior.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

